REUNIÓ FAMÍLIES DIA 19 DE FEBRER DE 2018
- - Passar llista famílies assistents.
- -Evolució del grup-classe. Individualitats, temps, ritme i maduració dels infants: seguiment i adaptacions realitzades. Grup complet.
- - Activitats en curs i previstes. Metodologies emprades:
- El protagonista: revisar graella (actualització).
- La biblioteca d’aula: tenim un carnet de préstec de contes (autocontrol). Surten el divendres i s’han de tornar el dilluns. Inici cap a la motivació, estimulació i responsabilitat.
- Les capses de lletres i números:. inici i canvi d’activitats. L’objectiu és fomentar i incentivar el plaer, el gust i la necessitat de les lletres i els números.
- El joc per racons: introducció de nous jocs ("parchís", "torre de vértigo", "tragabolas"… i materials. Novetat: racó de disfresses (mirar nota porta).
- Els pals de colors: quan ja han acabat una feina o d’esmorzar. Serveix de motivació i autocontrol de la conducta. Diferents nivells de dificultat per colors.
- Els projectes: de moment cap en curs.
- El treball cooperatiu: inici per parelles cooperatives des de la col·laboració i l’ajuda: encarregats, penjar i posar jaquetes, posar mitjons, sabates, activitats puntuals de les diferents U.D (Nadal, Carnestoltes…) per parelles. Posteriorment, a 4 i 5 anys, en equip.
- El bloc de l’aula: diferents informacions i activitats que es realitzen a l’aula. És interessant seguir-lo amb els infants.
- - Recordar fomentar l’autonomia dels infants portant un calçat adequat i roba còmode, tenint en compte el dia de psicomotricitat. Posar el nom als mitjons. Revisar i fer les motxilles amb ells i elles.
- - Respectarla puntualitat, tant a l’entrada (per afavorir el començament del dia i agilit-zar l’acomiadament) com a la sortida.
- - Dia de tutoria: dilluns de 14-15h.
- - Dubtes i preguntes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada