REUNIÓ FAMÍLIES
DIA 16 D’OCTUBRE DE 2017
-
Període d’adaptació: valoració, on ens trobem.
-
El nom de la classe: els cavalls. Procés de tria.
-
Recordar fomentar l’autonomia dels infants portant
roba còmode, posant nom a la roba i a les seves coses, posant cintes per penjar
a les jaquetes i bata, portant un calçat adequat, fent la motxilla amb ells i
elles.
-
Respectar la puntualitat.
- Horari d’activitats repartit a les famílies. Tenir en compte el dia de psicomotricitat: roba i calçat adequat.
-
Menú d’esmorzars: respectar el que toca i la
quantitat.
-
Activitats previstes i metodologia emprada:
· El
protagonista: graella per apuntar-se. Es realitzarà els
divendres després de l’entrada a l’escola i cada nen i nena ens presentarà
mitjançant un o dos plafons A-3 a la seva família i als seus components. Les cartolines
seran lliurades per la tutora i s’haurà de fer per una cara per tal de poder-se
penjar al suro. Després d’aquesta presentació es realitzarà un taller a l’aula
preparat per les famílies. Dia d’inici
divendres 27 d’octubre.
· La biblioteca
d’aula: els nens i nenes que vulguin emportar-se un conte
a casa tindran un carnet de préstec de contes. Aquests contes s’hauran de
cuidar i tornar a l’aula.
· El
calendari: primer a l’aula i després es traslladarà a casa
cada mes. Començarà a sortir el mes de novembre. Objectius:
>
Informar a les famílies de la previsió
d’activitats i dades rellevants pels infants: aniversaris, sortides, tallers…
> Poder anticipar, des de casa, les diferents
activitats diàries: dia de psico, dia del conte… fomentant una consciència
temporal sobre el que ha passat i el que passarà a l’escola.
> Afegir totes aquelles activitats que, amb
caràcter setmanal, desenvolupen els infants a la tarda i el cap de setmana.
> Prendre consciència del que són lletres i
números i dels seus grafismes.
· Les
capses de lletres i números: se l’emportaran a casa i dins hi
haurà explicada l’activitat. L’objectiu és fomentar i incentivar el plaer, el
gust i la necessitat de les lletres i els números. Enfocament de la lectura i
escriptura. Proposta de començament dilluns dia 6 de novembre.
· El
joc per racons: 3 moments: la tria, el desenvolupament del joc i
la devolució.
· El
treball cooperatiu: ens iniciem per parelles des de la col·laboració,
i mitjançant els encarregats, els contes, les activitats… al treball en equip
potenciant i afavorint l’ajuda als demés i dels demés. Tots i totes som
susceptibles de necessitar en algun moment ajuda.
· El bloc
de l’aula: on es van penjant les diferents activitats que es
realitzen a l’aula. És interessant seguir-lo amb els infants. Es passarà
l’adreça.
-
Recordar mirar cada dia el plafó de la porta de la
classe i les circulars que es reparteixin.
-
La carpeta que viatja a casa amb la diferent
documentació s’ha de tornar sempre a l’escola i per tant, s’ha de cuidar.
-
Dia de tutoria: dilluns de 14-15h.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada