Traductor

diumenge, 22 d’octubre del 2017

REUNIÓ PEDAGÒGICA 16 OCTUBRE 2017

REUNIÓ FAMÍLIES DIA 16 D’OCTUBRE DE 2017

-       Període d’adaptació: valoració, on ens trobem.
-       El nom de la classe: els cavalls. Procés de tria.
-       Recordar fomentar l’autonomia dels infants portant roba còmode, posant nom a la roba i a les seves coses, posant cintes per penjar a les jaquetes i bata, portant un calçat adequat, fent la motxilla amb ells i elles.
-       Respectar la puntualitat.
- Horari d’activitats repartit a les famílies. Tenir en compte el dia de psicomotricitat: roba i calçat adequat.
-       Menú d’esmorzars: respectar el que toca i la quantitat.
-       Activitats previstes i metodologia emprada:

·      El protagonista: graella per apuntar-se. Es realitzarà els divendres després de l’entrada a l’escola i cada nen i nena ens presentarà mitjançant un o dos plafons A-3 a la seva família i als seus components. Les cartolines seran lliurades per la tutora i s’haurà de fer per una cara per tal de poder-se penjar al suro. Després d’aquesta presentació es realitzarà un taller a l’aula preparat per les famílies. Dia d’inici divendres 27 d’octubre.
·       La biblioteca d’aula: els nens i nenes que vulguin emportar-se un conte a casa tindran un carnet de préstec de contes. Aquests contes s’hauran de cuidar i tornar a l’aula.
·   El calendari: primer a l’aula i després es traslladarà a casa cada mes. Començarà a sortir el mes de novembre. Objectius:

> Informar a les famílies de la previsió d’activitats i dades rellevants pels infants: aniversaris, sortides, tallers…
> Poder anticipar, des de casa, les diferents activitats diàries: dia de psico, dia del conte… fomentant una consciència temporal sobre el que ha passat i el que passarà a l’escola.
> Afegir totes aquelles activitats que, amb caràcter setmanal, desenvolupen els infants a la tarda i el cap de setmana.
> Prendre consciència del que són lletres i números i dels seus grafismes.

·    Les capses de lletres i números: se l’emportaran a casa i dins hi haurà explicada l’activitat. L’objectiu és fomentar i incentivar el plaer, el gust i la necessitat de les lletres i els números. Enfocament de la lectura i escriptura. Proposta de començament dilluns dia 6 de novembre.
·      El joc per racons: 3 moments: la tria, el desenvolupament del joc i la devolució.
·  El treball cooperatiu: ens iniciem per parelles des de la col·laboració, i mitjançant els encarregats, els contes, les activitats… al treball en equip potenciant i afavorint l’ajuda als demés i dels demés. Tots i totes som susceptibles de necessitar en algun moment ajuda.
·       El bloc de l’aula: on es van penjant les diferents activitats que es realitzen a l’aula. És interessant seguir-lo amb els infants. Es passarà l’adreça.

-       Recordar mirar cada dia el plafó de la porta de la classe i les circulars que es reparteixin.
-       La carpeta que viatja a casa amb la diferent documentació s’ha de tornar sempre a l’escola i per tant, s’ha de cuidar.
-       Dia de tutoria: dilluns de 14-15h.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

💖BENVINGUTS A LA ÚLTIMA ENTRADA DE BLOC D'AQUEST CURS💖  EN ELLA HI TROBAREU LES ACTIVITATS I MOMENTS MÉS SIGNIFICATIUS DE LES TRES DAR...